przeglądarka otoczenia sieciowego windy?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 4 Cze 2003, 00:17:50 CEST

Dnia wto 3. czerwiec 2003 23:30, Wieslaw Kierbedz napisał:
[...]
> Na szybko używałem konquerora + smb-client.
> Wystarczy wpisać:
> smb://[IP komputera]
> Ale jak dostać listę istniejących i nazwę domeny w najprostszy sposób
> (przed konfiguracją samby), sam będę wdzięczny za odpowiedź.
Jak znasz nazwę domeny, to można tak, jak wyżej, ale z nazwą domeny:

smb://[domena]

Przed chwilką sprawdziłem i mi zadziałało.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498