zrywanie sesji SSH

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Śro, 4 Cze 2003, 11:50:04 CEST

On Wed, 4 Jun 2003, Bartłomiej Ogryczak wrote:

> A da to zmienić w ssh po stronie klienta? Czy tylko po stronie serwera
> lub używając sysctl?

Po stronie klienta właśnie sysctlem. Ja sobie dopisałem (zanim
dowiedziałem się o czymś takim jak /etc/sysctl.conf) do rc.local:

echo 900 > /proc/sys/net/ipv4/tcp_keepalive_time
czyli keepalive co 15 minut

Po stronie serwera nie próbowałem ale pewnie tak samo.

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :