[OT] PL artyku?y o kompilowaniu kernel'a

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Śro, 4 Cze 2003, 00:35:38 CEST

Boski Cinek wrote:

> Witam!
> Przymierzam sie do skompilowania wlasnego kernela i w zwiazku z tym mam
> takie pytanie: czy zna ktos jakis dobry i najlepiej polski (od biedy
> moze byc en) artykul o kompilowaniu jaderka? Na razie posilkowalem sie
> artykulem bodajze z linux.skynet.pl (czy jakos tak), ale nie udalo mi
> sie zbudowac dzialajacego kernela:-). Wywalal cos o initrd.gz zaraz na
> poczatku, chociaz robilem zgodnie z instrukcja, wiec to pewno jakies
> niedopatrzenie. W kazdym razie: zna ktos jakis DOBRY artykulik na ten
> temat?

Jedynie co ci mogę poradzić to to że praktyka czyni mistrza.
2.4.x -> 2.4.x nie powienineś mieć problemu
ale nie wiem jak jest z 2.2.x -> 2.4.x (chyba potrzeba coś oprób kernela
dokompilować, ale nie dam sobie głowy uciąć)

P.S. Najważniejsze by nie zapomnieć zaznaczyć systemu plików jaki masz u
siebie (na początku najczęstszy błąd).

--
Tomasz Rutkowski - rennis w o2.pl
gg 1118937