[OT] PL artyku?y o kompilowaniu kernel'a

Adam Skowronski tytus w oldfield.org.pl
Śro, 4 Cze 2003, 13:27:46 CEST

Tomasz Rutkowski wrote:
> Jedynie co ci mogę poradzić to to że praktyka czyni mistrza.
> 2.4.x -> 2.4.x nie powienineś mieć problemu
> ale nie wiem jak jest z 2.2.x -> 2.4.x (chyba potrzeba coś oprób kernela
> dokompilować, ale nie dam sobie głowy uciąć)

Hmmm, nie pamietam, zebym cos takiego musial robic.

> P.S. Najważniejsze by nie zapomnieć zaznaczyć systemu plików jaki masz u
> siebie (na początku najczęstszy błąd).

Dodam tylko że trzeba go wkompilować w jajko a nie w moduł i to samo ze
sterownikiem IDE/SCSI.

Adam Skowrosnki autopser.

--
Adam Skowronski                  *  W związku z powyższym konkurencja
tytus w oldfield.org.pl            * MSIE powinna emulować błędy głownego