[OT] PL artyku?y o kompilowaniu kernel'a

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 4 Cze 2003, 13:37:26 CEST

On Wed, 4 Jun 2003, Adam Skowronski wrote:

> Hmmm, nie pamietam, zebym cos takiego musial robic.

Zalezy od systemu, na 2.4 zeby miec wsparcie dla plikow o wielkosci 2GB i
wiekszych trzeba przebudowac glibc.

> Dodam tylko że trzeba go wkompilować w jajko a nie w moduł i to samo ze
> sterownikiem IDE/SCSI.

Wcale nie ...
mozna miec wszystko w modulach a w kernel wkompilowane tylko romfs/squashfs

Przetestowane.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}