pld dc & quake3 - raz jeszcze

Grzegorz Sulima gsulima w host.sk
Śro, 4 Cze 2003, 14:40:55 CEST

On Wed, 4 Jun 2003, wrobell wrote:

> jaka jest wersja quake?

Ja mam tak samo z nestem. Bardzo mało gram, więc nie kojarzę nawet po
którym upgradzie mi chodził, ale tak mniej więcej na zmianę, raz chodzi a
raz nie w zależności od XFree86. W każdym razie z obecnym nie chodzi ani
na root ani na zwykłym userze.
XFree86-4.3.99.4-0.1
quake ten sam od dawna: q3pointrelease_132

--
Grzegorz Sulima

God: What are you doing now?
Arthur: Averting our eyes, oh Lord.
God: Well, don't! It's just like those miserable psalms, always so depressing