zrywanie sesji SSH

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 4 Cze 2003, 17:35:02 CEST

Andrzej Szombierski wrote:

> Po stronie klienta właśnie sysctlem. Ja sobie dopisałem (zanim
> dowiedziałem się o czymś takim jak /etc/sysctl.conf) do rc.local:

> echo 900 > /proc/sys/net/ipv4/tcp_keepalive_time
> czyli keepalive co 15 minut

Przeprowadziłem mały teścik. Przy ustawieniu j.w. nic się nie zmieniło.
Dostałem:

Read from remote host kenny.mimuw.edu.pl: Connection reset by peer
Connection to kenny.mimuw.edu.pl closed.

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/