Bombowiec B50

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 4 Cze 2003, 22:25:32 CEST

On Wed, 4 Jun 2003, Daniel Mróz wrote:

> To wiem :)
> Chodzilo mi o ich aktualnosc. Czasami pojawiaja sie na liscie
> informacje, ze $costam nie chce sie kompilowac na PPC.

> Fck. Z tym kernelem mam ciagle jakies problemy. No nic. Miejmy
> nadzieje, ze na PPC bedzie sie sprawowalo lepiej.

Uhm. 2.4 na ppc jest duzo stabilniejsze od 2.4 na x86 :)
Szczegolnie polecane są: 2.4.18-8 i 2.4.20-7.

> Planuje (niestety, tylko planuje, bo decyzja nie zalezy ode mnie)
> wsadzac tam tylko sprzet IBM. Jak narazie do rozszerzenia idzie
> jedynie HDD (to co proponuja na 7thguard to troche malo na serwer).

O sprzet martwic sie nie musisz. Praktyka z B50 dowodzi, ze duzo
sprzetu "pecetowego" dziala z PPC. Np o sieciowki obawiac sie nie trzeba.
Testowane byly: rtl8139 (Allied Telesyn 2500TX), 3c59x (3Com 905TX),
Intel E100/E1000, a Grzegorz Mlonek testowal tulipa.

Co do dyskow, to powiem jedno - do kieszeni pasuja wylacznie
dyski IBM'a - chodzi o rozstaw i ulozenie zlacz.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-