offtopic - md5 dla macosa

Piotr Czerwinski pius w pius.eu.org
Śro, 4 Cze 2003, 22:14:19 CEST

On Wed, 4 Jun 2003, Wieslaw Kierbedz wrote:

> ale ja to rozpakowuje pc - i tam oczywiscie sprawdzam, jest w porzadku (pod
> MacOS <= 9 jest tylko MacRAR - nie od rarsoft, ktory nie obsluguje plikow >
> 2GB), a po skopiowaniu (w calosci) na PPC juz nie mam czym sprawdzic.

Shorten dla Maca ma AFAIR weryfikacjê sum md5. Co prawda generalnie ma nieco
inne przeznaczenie, ale mo¿na tê funkcjonalno¶æ wykorzystaæ, jak nic innego
nie ma.. ;)

www.hornig.net/shorten.html

pius
Piotr Czerwinski  [           Giorraíonn           ]
pius w pius.eu.org  [          beirt bóthar          ]