ide-scsi i DMA

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 4 Cze 2003, 22:18:30 CEST

Dnia śro 4. czerwiec 2003 21:29, Jacek Rzęsista napisał:
[...]
> Ja natomiast mam innego rodzaju problem - dma owszem, włącza sie, ale
> tylko dopóki jest załadowany moduł ide-cd .... Jak moduł zostanie
> usunięty, to przy ponownym załadowaniu już DMA nie ma :(. I nie mogę nic
> na to poradzić :(
To może dodaj sobie do /etc/modules.conf

post-install ide-cd /sbin/hdparm -d 1 /dev/hdd

jeśli CD masz na innym kanale jak hdd to zmień literkę. Podem trzeba zrobić
depmod -a i powinno działać.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498