PLD Book aktualizacja i pytanie.

Przemyslaw Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Czw, 5 Cze 2003, 16:21:37 CEST

On Thu, 05 Jun 2003 15:29:03 +0200
Tomasz Rutkowski <rennis w o2.pl> wrote:

> Zastanawiam się czy osoby, które czytały ten txt nie wolały by formy
> takiej jak:
> http://pld-linux.org/FAQ/PLDPowloka
> dla porównania
> http://ux.ap.krakow.pl/~rennis/pld/x31.html

Przykładowo przeniosłem powłokę w interface zope'a.

> Mi osobiście podoba się szata graficzna tego pierwszego, ale nie
> podoba mi się podział na kategorie.

Tzn ? Bo rozmawiałem z serkiem coby stworzyć dział "dokumentacja" coś
a'la FAQ, ino zwane Dokumentacja ;) i tam by się rozwijały takie
projekty jak chociażby wasz. Ja mam do tego takie podejście, nie wiem co
Ser na to.

> Chodź nie wątpliwą zaletą przeważającą nad wszelkimi wadami jest
> możliwość edycji częście txt przez każdego.

Nie tylko, chociażby prostota edycji, typ tekstu strukturalnego
(autoformatowanie) to jak dla mnie niesamowita pomoc. Interesuje mnie
generalnie wartość tekstów - automat robi resztę za mnie.

> Dlatego pytanko "/Czy chcielibyście by PLD Book została połączona z
> http://pld-linux.org /"?

Oczywiście. pld-linux.org powstał (wkońcu) po to by w jednym miejscu
rozwijać jakąkolwiek dokumentację do PLD. Oprócz tego dochodzi łatwość
rozwoju :)

> Jeżeli dużo głosów na tak to postaram się skontaktować z osobą
> odpowiedzialną za http://pld-linux.org/FAQ/ w celu realizacji
> przeniesienia.

Jeśli uzyskam błogosławieństwo Serka, to możesz ze mną się kontaktować i
ewentualnie plan przeniesienia przedstawić lub jak widzisz się w dziale?
Wiem również, że ser planuje przetłumaczenie docs.pld-linux.org na
polski - lecz nie wiem w jakim stopniu to jest zrealizowane.

 .mailto p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t.
| Przemysław "djrzulf" Knycz, djrzulf w jabber.gda.pl |
| Net/Sys Administrator, PLD Developer, RLU: 213344 |
`- To see tomorrow's PC, look at today's Macintosh -'