PLD Book aktualizacja i pytanie.

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Czw, 5 Cze 2003, 16:54:25 CEST

Przemyslaw Stanisław Knycz wrote:

>Jeśli uzyskam błogosławieństwo Serka, to możesz ze mną się kontaktować i
>ewentualnie plan przeniesienia przedstawić lub jak widzisz się w dziale?
>Wiem również, że ser planuje przetłumaczenie docs.pld-linux.org na
>polski - lecz nie wiem w jakim stopniu to jest zrealizowane.
>
>Pozdrawiam

Zdaje się że byłą aktualizacja jakiś czas temu bo troche przybyło stron.

Część przetłumaczyłem i zamieściłem u siebie. np.
http://docs.pld-linux.org/rpm.html
Na początku chciałem tylko to przetłumaczyć ale okazało się że w tamtym
czasie nie było tego za dużo.
Dlatego zostały rozwinięte niektóre wątki (w ramach możliwości).

Podsumowując to co jest pod
http://ux.ap.krakow.pl/~rennis/pld/book1.html
było wzorowane na
http://docs.pld-linux.org
z tym że w tedy byl inny adres.
http://team.pld.org.pl/~klakier/doc/pld-admin-manual/en/index.html

P.S. Od poniedziałku będe miał więcej czasu to będe się kontaktował z
Serkiem, a potem ewentualnie dalej myślał.

--
Tomasz Rutkowski - rennis w o2.pl
gg 1118937