dd i dyski twarde

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Czw, 5 Cze 2003, 21:58:55 CEST

On Thu, 5 Jun 2003, Marcin Bukowiecki wrote:

> Tak, ale: przy wylaczonym systemie lub init 1. (robiłem - żadnych problemow)

najważniejsze żeby był odmontowany/zamontowany read-only.

> Nie (na 99.9%)

Czemu nie? Poprostu na końcu będzie trochę niewykorzystanego miejsca.
Ważne tylko żeby przy odtwarzaniu nie próbować skopiować za dużo, bo się
może rzucać.. chociaż nie musiałoby to powodować żadnych dalszych
problemów.

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :