wpadka gcc-3.3

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Czw, 5 Cze 2003, 23:33:31 CEST

To nie jest pytanie.

Takiej kichy nie zrobiła mi jeszcze żadna wersja kompilatora.

Musiałem przekręcić jajco (2.4.20), bo potrzebowałem sterowników.
A tu na koniec wytwarzania bzImage ld wywala: "reference to undefined...".
Ponieważ, oprócz potrzebnych modułów zmieniłem jeszcze kilka opcji, to
zacząłem kombinować, raz tak, raz siak - ciągle to samo.

W końcu rozpakowałem config z poprzednio kompilowanego jaja (na wszelki
wypadek miałem schowane), wrzuciłem świeże źródła (jak je na kernel.org
stworzyli), nałożyłem od nowa łaty i... - to samo.

Dopiero po zejściu do gcc-3.2 (3.3 próbowałem obydwu release, jakie były
w nescie), wraz z całym towarzystwem - cpp, libstdc++, binutils itd.
wszystko, wraz z nowymi sterami zbudowało się jak trzeba.

Być może to binutils 2.14 mają błąd, ale te były kompilowane właśnie
gcc-3.3.
  To tyle.
Poczekam na 3.4.

P.S. W tej chwili nowe jajo działa z wszystkimi szykanami.