DNS

Marteen marteen w go2.pl
Sob, 7 Cze 2003, 00:28:21 CEST

>Hmm, a w czym problem ? Orientujesz się cokolwiek chociaż w temacie DNS,
czy
>nic ?

Jesli chodzi o temat DSN to cos sie orientuje. Ale problem pojawia sie w
momencie konfigurowania pliku strefy domeny.
niby robie tak jak pisze na stronie zlobek dla adminow ale po restartcie nie
dziala mi to tak jak powinno tzn. nie zwraca mi poprawnych odpowiedzi. Moze
ma ktos jakies dzialajace rozwiazanie ktore moglbym podpatrzec?

M.