przełom czerwiec/lipiec 2003 @ Wroclaw

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Sob, 7 Cze 2003, 02:18:24 CEST

W pią, 6 cze 2003 o 23:08, Piotr Szymański napisał(a):
> Bo tylko we Wrocku moge ja organizowac, jesli moj pomysl upadnie, to wtedy
> Skobi albo t0tal przedstawia swoje (skobi - Warszaw, t0tal-domek nad
> jeziorkiem)

Popieram pomysł Piotra (jesteś z Wrocławia?). Z wielką chęcią przybyłbym
na taki zlot (sam jestem z Wrocławia), m. in. po to, by ujrzeć ,,moich
mistrzów'' na żywo ;D

Wrocław! Wrocław! Wrocław! ... :)

PS. Jestem we Wrocławiu do końca czerwca, potem wyjeżdzam na 3 miesiące.
    Czy taka impreza miała już kiedyś miejsce we Wrocławiu? (jeśli tak,
    ale dawniej niż rok temu, to czuję się usprawiedliwiony, bowiem PLD
    używam od maja 2002).

		Paweł

--
Paweł Zaskórski :: http://magma-net.pl/~zaskor/