montowanie zasobow NFS

Michał Straszak micstr w poczta.fm
Pon, 9 Cze 2003, 18:13:43 CEST

Witam.

Gdzie i co trzeba wpisać, żeby system podczas startu montował katalogi
NFS? Nie pytam jak, bo to wiem i mógłbym sobie odpowiednie komendy
dopisać np. do /etc/rc.d/rc.local, ale chodzi mi o to, żeby było
ładnie/poprawnie/jak należy. Widziałem jakieś /etc/rc.d/init.d/netfs
przy zatrzymywaniu interfejsów sieciowych w /etc/rc.d/init.d/network,
ale tego w PLD sie chyba nie używa (nie ma takiego pliku), a
przynajmniej rpmfind.net nic na ten temat nie wie.

z góry dzięki.
(tak jakby ludzie większych zmartwień nie mieli, nie? ;)

jeszcze fragment z /etc/fstab, gdyby kogoś interesowało:
[michal w mic michal]$ cat /etc/fstab | grep nfs
server:/var/mail          /var/mail             nfs     auto,rw 0 0
server:/home/users/michal /home/michal/@server  nfs     auto,rw 0 0
(myślałem, że to załatwi sprawę, ale tak nie jest)      ^^^^