Dziwna przypadlosc kmaila...

Piotr Koczur snurf w sgw.art.pl
Sob, 7 Cze 2003, 17:08:05 CEST

Witam,

On Sat, 7 Jun 2003 16:51:15 +0200 (CEST)
Andrzej Szombierski <qq w kuku.eu.org> wrote:

> ojoj

Ano, zauwazylem jeszcze do tego, ze zachowuje sie tak przy otwieraniu
wlasciwie losowych maili - tzn zdycha raz na powiedzmy 20 maili.
(chyba, ze nie zauwazylem i moment otwierania listu 'pokryl' sie
z automatycznym odbiorem nowej poczty...)

> czyli kernel panic - coś ze sprzętem masz pewnie i to nie ma raczej
> nic wspólnego z kmailem

Tzn napewno przegrzewa mi sie chipset - przy kompilowaniu czegos duzego
komp potrafi sie zwiesic (temperatura procesora ok 45 stopni a chipsetu
ok 60 a czasami ciut wicej - wiec to pewnie on). Pamieci raczej sprawne.
Tylko kurde pytanie sie pojawia - dlaczego akurat _tylko_ kmail wywoluje
takie zachowanie?

> aha - zawijaj linie

Ups... juz poprawilem :)

> skoro tu jest napisane coś o problemach z przerwaniami, to może coś
> pozmieniaj(np. w biosie czasem można zablokować któreś przerwanie żeby
> karta wybrała inne..)

> bo ma szczęście? :)

Od kiedy przestalem uzywac windowsow (a jest to juz kilka latek)
nie wierze w powiedzenia 'bo on tak ma' czy tez 'bo ma szczescie' :)

Pierwsze co zrobie, to poszukam jakis wentylator/radiator i postaram
sie jakos ochlodzic chipset, jakby nie pomoglo - zmienie kernela na
innego (acha... kilka dni temu rozjechal mi sie reiser, i to tak,
ze pomoglo jedynie reiserfsck --rebuild-tree takze moze cos tutaj
kernel chrzani?)

Pozdrawiam,
Piotr Koczur

PS: kernel-2.4.20-6pl6_nogrsec

--
-{ jid: snurf w sgw.art.pl ~ http://snurf.sgw.art.pl    }-
-{ gpg key: finger snurf w sgw.art.pl; key fingerprint: }-