Dziwna przypadlosc kmaila...

Piotr Koczur snurf w sgw.art.pl
Sob, 7 Cze 2003, 17:34:52 CEST

Witam,
On Sat, 7 Jun 2003 17:10:20 +0200 (CEST)
Andrzej Szombierski <qq w kuku.eu.org> wrote:

> to wszystko wyjaśnia :)

Zobaczymy :) Szukam wiatraka a do tego sciaga sie kernel...

> może dlatego że w pewnych momentach bardziej obciąża system?

Przy mozilli, gimpie, robieniu oggow tak sie nie dzieje...

> ja też - pod warunkiem że sprzęt jest sprawny.

Znajde wiatrak i sie okaze :)

Pozdrawiam,
Piotr Koczur

--
-{ jid: snurf w sgw.art.pl ~ http://snurf.sgw.art.pl    }-
-{ gpg key: finger snurf w sgw.art.pl; key fingerprint: }-