Problem z kernel'em i emulacja ide-scsi

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 7 Cze 2003, 22:03:40 CEST

Dnia sob 7. czerwiec 2003 21:27, Maciej Paszta napisał:

> Zainstalowalem sobie kernel'a 2.4.20-6 z ftp.venco.com.pl Pierwszy
> problem pojawil sie kiedy po dodaniu linijki append="hdc=ide-scsi" w
> lilo.conf. Zarowno cdrom(hdd) jak i cdr(hdc) byly emulowane, mimo iz
> chcialem zeby bylo tylko cdr. Nic pomyslalem zmienie lilo( to wywalalo
> jakies bledy i w ogole( lilo-22.5.3-1 ). Ale stare lilo tez nic nie
> zmienilo( procz tego ze juz nie wywala tych bledo - chwala). Ale teraz
> przy probie uruchomienia k3b, gdzie wykrywa urzadzenia wywala mi takie
> bledy i nie przestaje nawet po 2h.
Może zrób tak: dodaj do /etc/modules.conf:
options        ide-cd          ignore='hdd'
i załaduj najpierw moduł ide-cd (np. przez dopisanie go do /etc/modules).
Potem ide-scsi już się nie będzie hdd czepiać.

--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498