Problem z kernel'em i emulacja ide-scsi

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 8 Cze 2003, 01:01:46 CEST

On Sun, 8 Jun 2003 00:48:27 +0200
Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> wrote:

> No, rakieta to to nie jest, bo raptem 16x10x. Nie da się ukryć. W
> robocie
> mam 40x12x, ale tam mam ciągle emulację.

sorry że sie podpinam do wątku, ale pytanie nie jest bardzo ot.
Jak wam się spisuje nagrywanie (ewentualnie ripowanie) płyt audio ?
u mnie jest load jak cholera zarówno na ide-cd jak i na ide-scsi.
patchowałem kernel pod kątem ide-dma-audio, co załatwia sprawę, ale
tylko przy ripowaniu. Próbowałem też 2.5.* ale bezskutcznie. wiem w czym
tkwi problem, interesuje mnie jednak jakie macie obciążenie cpu przy
nagrywaniu audio. a moze ktoś ma jakiś sposób na to?

thx

freetz
--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]