shaper i squid

Pawel Bernadowski pbern w pbern.biz
Nie, 8 Cze 2003, 02:01:25 CEST

On Sat, 7 Jun 2003, Rafał Słoniewski wrote:
> Używam. Potrzeba łatki na squida. Oto adres: http://www.sed.pl/~mrk/qos/ .
> Miłej walki =]
o ile mi sie dobrze wydaje to te latki sa mocno outdated.. bo do
2.5stableX nie ma... i to glowny powod ich braku...

co do samego dzialania shapera.. to mam dziwny (i podtwierdzony) objaw ze
po odpaleniu go i 2-3 dniach dzialania zaczyna swirowac... odpalanie
jednej strony WP.PL (ktora normalnie sie otwiera 1-2sekundy) trwa do
15sekund mimo ze wszytko jedzie z lokalnego proxy... im wyzsza wersja tym
gozej... lepiej pobawic sie w htb, cbq...

swoja droga zna ktos jakies generatorki regolek cbq lub/i htb ???

Pawel Bernadowski
GG 3377
admin (at) wilnet.info