Problem z kernel'em i emulacja ide-scsi

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 8 Cze 2003, 13:28:09 CEST

Dnia nie 8. czerwca 2003 10:07, Artur Flinta napisał:

> Z FAQ dołączonego do xcdroast oraz własnego doświadczenia:
[CIACH FAQ]
Faktycznie  .... Ale z doświadczenia widzę to inaczej ....... Owszem w logu
ląduje troszkę śmieci, ale ogólnie nagrywa się ładnie, systemu strasznie nie
obciąża, a ewidentnie DMA idzie - bo (jak pisałem ostatnio w innym wątku o
problemie z powtórnym włączeniem DMA po wyładowaniu modułu ide-cd) owszem
load był duży jak kiedyś zapomniałem włączyć DMA, ale wystarczy zrobić hdparm
-d 1 /dev/cdrom i nagle load spada dość drastycznie i wszystko idzie cacy.
Więc w-g mnie DMA działa ...... A na 100% mam wyłączoną emulację SCSI :D
(zresztą wyłączyłem ją celowo, bo okazało się, że przy włączonej np. kaudio
kreator nie widzi płytki  - nie ma jak zrzucić do ogga czy mp3, w konquerorze
też nie widać włożonej płytki audio ....).
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org