Dziwna przypadlosc kmaila...

Piotr Koczur snurf w sgw.art.pl
Nie, 8 Cze 2003, 17:51:52 CEST

Witam,
On Sun, 8 Jun 2003 16:16:12 +0200
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> wrote:

> Jesteś pewien, ze to reiser? Spróbuj z jądrem -7 lub -8.

Prawie na 100%. Wywalilem /, zainstalowalem Ra, jajco standardowe
2.2 - wszystko smigalo (juz ze schlodzonym chipsetem takze to nie on).
Zainstalowalem kompilowany u siebie kernel (ten pl6 o ktorym wczesniej
pisalem) i objawy te same. Tzn pojawily sie na poczatku problemy
z dostepem do plikow na /home. Potem przy uruchamianiu kde piekny
kernel panic albo reset - tutaj chyba losowka. Wiec od nowa zabawa -
naprawa /home (reiserfsck --rebuild-tree), / do wywalenia (nie do
naprawy - reiserfsck wywalal sie po kilkudziesieciu sekundach pracy;
niestety nie posiadam komunikatu, ktorym mnie poczestowal). Procedura ta
sama, tylko ze kernel 'standardowy' z poldka- Ra+2.4.19.
Takze wyglada mi to na to, ze w tym pl6 _moze_ byc cos zwalone... skoro
tylko na nim pojawiaja sie takie problemy...

Pozdrawiam,
Piotr Koczur

--
-{ jid: snurf w sgw.art.pl ~ http://snurf.sgw.art.pl    }-
-{ gpg key: finger snurf w sgw.art.pl; key fingerprint: }-