Po przejściu na dc/nest.

Jacek Sobczak sopel w kn.pl
Nie, 8 Cze 2003, 18:59:37 CEST

No więc zainstalowałem dc. Działa piękne z pewnymi wyjątkami, z którymi
nie mogę sobie poradzić.

1. X mogę odpalić tylko jako root. Na pewno nie chodzi o desktop, czy
window managera, bo gołe X też startują tylko z roota. Ma ktoś pomysł o
co może chodzić ? Logi dla jednego i drugiego użytkownika są
takie same więc nie jestem przez to mądrzejszy.

2. W gnomie nie mam polskich literek. Fonty iso-8859-2 zainstalowane.
Nie używałem jeszcze gnoma2, więc może chodzi o jakieś ustawienie
którego nie znam ?

3. Jak można budować pakiety z cvs-u na pld-linux.org ? Zak ściągnąć
sobie zasoby, żeby coś zacząć robić ?

Z góry dziękuję za pomoc :-)
Jacek