Modul gg do iptables

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 9 Cze 2003, 10:08:48 CEST

On Mon, 9 Jun 2003, Jaroslaw Dziubek wrote:
> Potwierdzam - wystarczylo ze 2-3 razy wejsc do katalogu na GG i system
> padal :(((

Wysyłałem tutaj prośbę autora o pomoc w namierzeniu. Główny dla niego
problem dotychczas to był czas po jakim pad następował. Ciężko jest
namierzać coś co występuje raz na kilka miesięcy.

Jeżeli masz test-case, który powoduje szybki wysyp jajka to myślę, że
warto się skontaktować.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...