Postfix i autentykacja w my_domain

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pon, 9 Cze 2003, 15:10:00 CEST

Jak włączyć żeby postfix nie puszczał bez autentykacji listu przesłanego
do swojej domeny?
Jak wysyłam do wp.pl to chce hasło, a jak odbiorca jest "na serwerze"to
można słać cokolwiek :-( (byle from było coś@domena)

Teraz mam tak: main.cf

smtpd_recipient_restrictions =  permit_sasl_authenticated,
                                 reject_unknown_sender_domain,
                                 reject_invalid_hostname,
#                               reject_non_fqdn_hostname,
                                 reject_non_fqdn_sender,
                                 reject_non_fqdn_recipient,
                                 reject_unknown_sender_domain,
                                 reject_unknown_recipient_domain,
                                 reject_unauth_pipelining,
                                 check_recipient_access
hash:/etc/mail/mapa_odbiorcow,
#                               permit_mynetworks,
                                 reject_unauth_destination,
                                 reject_maps_rbl,
                                 permit
Myślałem, że zahaszowanie permit_mynetworks to załatwi ale niestety...