klient poczty

Virek virek w interia.pl
Śro, 11 Cze 2003, 20:58:09 CEST

Hello Jacek,

JK> To że się instaluje Xy nie przeszkadza dalej korzystać z konsoli do
JK> czytania poczty. Ja tak robię i nie wyobrażam sobie żeby jakiś okienkowy
JK> klient mógłbyć wygodniejszy od tandemu: mutt + vim

Spodziewalem sie tego, przy czym ja uzywalem pine.
Jezeli mutt ma to wszystko, o co mi chodzi (foldery, filtrowanie do
folderow, kilka kont), to bede musial sie przystosowac, chocby z ciekawosci.
Te kilka kont to chyba tylko przez fetchmaila czy może mutt tez sam
potrafi ściągnąć pocztę z kilku kont i posegregować ją według konta do
poszczególych folderów?

Sporo tej dokumentacji, niestety po angielsku, co zajmie trochę czasu,
a niestety ostatnio czas jest przeciwko mnie :-(

--
Best regards,
 Virek                            mailto:virek w interia.pl