ssi nie chodzi

Linux User freegame w poczta.onet.pl
Wto, 10 Cze 2003, 10:32:24 CEST

> a moze ssl ?
> a ja załapałem ze scsi ;-)

sluchaj koles, jesli nie wiesz o czym mowa to moze ty wrocisz do windowsa?
wyskakujesz z scsi to chyba nie umiesz czytac a jesli chodzi ci o to ze nie
szukalem najpierw w google.pl - SZUKAŁEM ale mysle to byłoby bez sensu
poniewaz chcialem jedynie wiedziec w jakim module sie to znajduje.

Dziękuje Grzegorzowi M. za wyczerpującą odpowiedz - Jednak są ludzie na tej
grupie potrafiacy odpowiedziec na pytanie a nie odsylac odrazy na google.pl.

Pozdrawiam

PS. A kolege Michała odsyłam do doskonale nazwanego działy potalu
republika.pl - LAMERZONE
http://fabryka.republika.pl/lamerzona/ssi.asp