Postfix i autentykacja w my_domain

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Wto, 10 Cze 2003, 19:15:59 CEST

Jacek Konieczny wrote:

> Inaczej inne serwery nie mogły by do twoich serwerów nic wysyłać. Tak
> już SMTP działa, a jak ktoś tego nadużywa to pozostaje abuse w ....

OK. Może ja nie rozumiem jak działa SMTP-auth? Pewnie tak jest :-)
Ale czy:
Jak piszę z adresu xxx w xxx.pl (czyli to mam w polu From) na konto
user w xxx.com to autentykacji nie ma? Bo tak mi się w tej chwili postfix
z Ra zachowuje - wydaje mi się, że to jest przypadek nieco inny od tego
jak list idzie z jakiegoś serwera... Czy się mylę?

Głównie chodzi mi o tą dyrektywę na klasę - mam trochę aliasów na
kluczowych klientów i nie chce mi się tego blokować za każdym razem -
gdyby autentykacja działała po mojej myśli ;-) to np. z konta
zawada w xxx.pl mógłbym wysłać do kluczowi1 w xxx.pl po podaniu hasełka, a
teraz to ktoś w pole From wpisza zawada i też wyśle :-( - sprawdziłem
:-) Może coś spieprzyłem - configa masz wsześniej

> Pozdrowienia,
>         Jacek

Również!

--