Sendmail i baza spamowa.

Wto, 10 Cze 2003, 21:40:00 CEST

On/Dnia Tue, Jun 10, 2003 at 05:03:54PM +0200, [uho] wrote/napisał(a)
Całkiem szybko zabija maszynkę z 0,5GB ramu, 2GB swapu i 2 x PIV Xeon
1,8GHz...

Żre procka ile da, cały ram, tak, że OOM zaczał mi ubijać httpd i mysqld
:-(

> client do spamassasina jest napisany w c, takze jest szybki, demon chyba w perlu.
> co do /dev/nulla to moze i racja zeby nie wywalac tam spamu w razie pomylki,
> lepiej wrzucac go do odrebnego folderu
>
> spamassasina mozna uczyc co jest spamem, a co nie, chyba nawet sam sie uczy,
> dziala jak siec neuronowa :)
I chyba ma jakieś leaki lub inne bugi...

(używana wersja spamd wraz z exiscanem zdalnym)
--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux