Postfix i autentykacja w my_domain

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Wto, 10 Cze 2003, 23:06:26 CEST

Witaj Andrzej,

W Twoim liście datowanym 10 czerwca 2003 (19:15:59) można przeczytać:

AZ> Ale czy:
AZ> Jak piszę z adresu xxx w xxx.pl (czyli to mam w polu From) na konto
AZ> user w xxx.com to autentykacji nie ma? Bo tak mi się w tej chwili postfix

W tej chwili nie masz tej autentykacji tak zdefiniowanej. Mozesz ja
jak najbardziej tak skonfigurowac ale jest to chore bo wtedy takze
kazdy serwer ktory bedzie slal poczte na konta twoich userow bedzie
sie musial autentykowac.

Krótko mówiąc da sie ale wiele stracisz i nie ma to sensu - ot i cala
sprawa :) A i wlasnie dlatego nie jest tak jak to okresliles "od
kopa".

--
Pozdrowienia,
milley