ssi nie chodzi

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Wto, 10 Cze 2003, 23:11:50 CEST

Witaj Linux,

W Twoim liście datowanym 10 czerwca 2003 (10:32:24) można przeczytać:

LU> wyskakujesz z scsi to chyba nie umiesz czytac a jesli chodzi ci o to ze nie
LU> szukalem najpierw w google.pl - SZUKAŁEM ale mysle to byłoby bez sensu
LU> poniewaz chcialem jedynie wiedziec w jakim module sie to znajduje.

To jak to jest SZUKALES czy BYLOBY TO BEZ SENSU ?
                            ^^^^^^

wynika z twojej wypowiedzi ze raczej jednak stwierdziles ze bez sensu
jest szukac skoro ktos ci moze powiedziec - po kiego diabla troszke
wysilku jak mozna na latwizne i jeszcze przy okazji zrabac goscia
ktory na google odesle mozna co nie ?

ehhhh ze tez ja tak qrcze najpierw szukam zamiast pytac... mecze sie
tylko niepotrzebnie

--
Pozdrowienia,
milley