Sendmail i baza spamowa.

"Łukasz C. Jokiel" Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Wto, 10 Cze 2003, 23:41:36 CEST

Użytkownik Arkadiusz Miskiewicz napisał:

>On/Dnia Tue, Jun 10, 2003 at 05:03:54PM +0200, [uho] wrote/napisał(a)

>Całkiem szybko zabija maszynkę z 0,5GB ramu, 2GB swapu i 2 x PIV Xeon
>1,8GHz...
>
>Żre procka ile da, cały ram, tak, że OOM zaczał mi ubijać httpd i mysqld
>:-(

Hmmm ja uruchomiłem tylko dla siebie i via .qmail (bez spamd)
2 x iPIII 733MHz, 0,5GHz, 512 swap, dyski SCSI 15k. Serwer ma stały load
3 a z assasinem skacze do 9.
Ale... skuteczna bestia!

--
  -=[ Lukasz C. Jokiel ]=- | Klonex VCS, Zbozowa 27, 45-837 Opole.
CCNA & CCCS; DOCSIS,HFC,CMTS,cable modems,ISD; Linux Cable Services