amavisd.conf ??

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Śro, 11 Cze 2003, 13:08:32 CEST

Moi drodzy,
mam sobie Ra na serwerku, i zachciało mi się do postfixa podpiąć mks'a.
Więc wyszukałem w googlach i trafiłem : mks.s-gen.pl z ładnym opisem.
Jak na razie idzie mi nieźle, ale aby pozostać wiernemu dystrybucji, nie
wziąłem źródeł amavid-new (jak mowi opis) lecz :

[root w hq root]# rpm -qa | grep amavis
amavisd-postfix-20020300-2
amavis-ng-0.1.4.1.orig-0

Oraz jeśli chodzi o perla :
[root w hq root]# rpm -qa | grep perl
perl-Carp-Assert-0.17-8
perl-5.6.1-63
perl-Test-Harness-2.26-2
perl-B-Graph-0.51-4
perl-Devel-Symdump-2.03-2
perl-libnet-1.12-3
perl-Compress-Zlib-1.19-1
perl-HTML-Tagset-3.03-6
perl-libwww-5.65-5
perl-CGI-SpeedyCGI-2.20-2
perl-devel-5.6.1-63
perl-Archive-Tar-0.22-5
perl-IO-stringy-2.108-5
perl-MailTools-1.51-1
perl-Convert-TNEF-0.17-1
perl-Unix-Syslog-0.99-1
sperl-5.6.1-63
perl-Class-Fields-0.14-1
perl-modules-5.6.1-63
perl-BSD-Resource-1.17-1
perl-MIME-Base64-2.12-6
perl-URI-1.22-3
perl-Digest-MD5-2.20-5
perl-HTML-Parser-3.26-13
apache-mod_perl-1.27-2
perl-CGI-2.86-1
perl-CGI-modules-2.76-9
perl-Archive-Zip-1.05-1
perl-TimeDate-1.1301-1
perl-MIME-tools-5.411-7a
perl-Convert-UUlib-0.213-1

OK - więc nadszedł czas na próbny start amavisd ( /usr/sbin/amavisd debug jako
root ) no i NIC. syslog nie pokazuje żadnego komunikatu.

W ostateczności wydaje mi się, że brakuje mi pliku /etc/amavisd.conf
Jeśli się mylę - poprawcie mnie.

A pytanie moje brzmi : skąd pobrać amavisd.conf ? Czy w jakiejś paczce w PLD
jest może ? Bo poldek pokazał mi :
poldek> search -f amavi* *
Przeszukiwanie pakietów..........................................zrobione.
No package matches 'amavi*'
Chyba że do tego jeszcze muszę dołożyć własną nieznajomość posługiwania się
poldekiem i szukania plików w pakietach ... czego oczywiście nie wykluczam.

Jeśli ktoś ma działający amavisd.conf i zechciałby się podzielić będę
wdzięczny.

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej