Postfix i autentykacja w my_domain

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 11 Cze 2003, 16:36:05 CEST

Jacek Konieczny wrote:

> A czemu nie check_client_access - czyli wg. IP a nie adresu zwrotnego?

> Tu AFAIR może być:
>
> zawada w xxx.pl	check_client_access hash:/etc/mail/zawada_ip,reject
>
> A w /etc/mail/zawada_ip:
>
> 123.123.123.123	OK
Prawie dobrze ;-) Nie wolno zapętlać warunków - trzeba stworzyć osobną
klasę np. ip i wtedy działa! Jest tylko jeden mały problem, o którym
kurcze blade zapomniałem - mam amavisa i on oczywiście śle z
ip=172.0.0.1 więc to przed nim trzeba się ip bawić albo ip jednak odpada :-(
Masz może jeszcze jakieś pomysły? Będę wdzięczny :-)