myszka z rolka mt117

Virek virek w interia.pl
Śro, 11 Cze 2003, 21:29:44 CEST

Hello PLD-users,

  mam myszkę mediatech mt117. Niestety nie potrafię jej ustawić tak,
  by w X-ach można było używać rolki. ustawiałem ją jako intellimouse,
  ale nic to nie dawało. według informacji na opakowaniu pod windows
  myszka używa standardowych sterowników, więc powinna być zgodna z
  myszami ms, jednakże jakkolwiek jej nie ustawiłem, to mimo że pod
  konsolą działała, to w X głupiała (przy starcie kursor był na środku
  ekranu, ale po lekkim poruszeniu wędrował do górnej krawędzi ekranu
  i tak już zostawał - poruszanie myszą powodowało tylko chaotyczne
  ruchy kursora przy tejże krawędzi)
  Próbowałem zmieniać i wywołanie gpm, i ustawienia w X86config.

  Pytanie dodatkowe: gdzie mogę zmienić prędkość poruszania się
  kursora w konsoli tekstowej? Konkretnie to chodzi mi o to, które
  polecenie w /etc/sysconfig/mouse to zmienia.

--
Best regards,
 Virek                          mailto:virek w interia.pl