Sendmail i baza spamowa.

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Śro, 11 Cze 2003, 22:58:54 CEST

On Wed, Jun 11, 2003 at 08:35:00PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Wygląda bardzo sensownie, ale ja się i tak boję :( Raz narobiłem
> problemów przez pochopne uznanie czegoś za spam i nie chcę powtórki :(

Nikt nie każe listów oznaczonych do /dev/null kierować.
Spamassassin tylko oznacza, a może oznaczać np. tylko w nagłówkach.

> Czy można gdzieś wysłać maila i zobaczyć jak zostanie oceniony? Bo

? Jaki problem potestować najpierw... nie musi być globalnie zaraz
podpięty...

> dostaję sporo maili zawierających wyłącznie binarny załącznik i to są
> maile jak najbardziej oczekiwane.

Każda regułka ma swój score, który można dowolnie zmieniać (np. jeśli
któraś szczególnie jest  przyczyną false positives czy negatives).

--
-- .- Bartek Jakubski --------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --