Sendmail i baza spamowa.

uho t.buziak w spzoz.one.pl
Śro, 11 Cze 2003, 23:58:06 CEST

Cytowanie Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl>:

> Wygląda bardzo sensownie, ale ja się i tak boję :( Raz narobiłem
> problemów przez pochopne uznanie czegoś za spam i nie chcę powtórki :(
>
> Czy można gdzieś wysłać maila i zobaczyć jak zostanie oceniony? Bo
> dostaję sporo maili zawierających wyłącznie binarny załącznik i to są
> maile jak najbardziej oczekiwane.

dlatego ja narazie mam tak, że spamassassin dopisuje do tematu maila uznanego za
spam *****SPAM*****, takie cudo jest sobie filtrowane przez klienta pocztowego,
dodatkowo w procmailu mam regolke ktora nakazuje filtrowac przez spamassassina
maile ponizej 256kb (dla mnie jest to luxusowe rozwiazanie bo kozystam tylko z
bramki www, http://horde.org - polecam!!),
gdy chesz koniecznie kasowac spam bez widzy usera, to dobrze jest wtedy dodac
regolke ktora robi kopie bezpieczenstfa i problem z glowy
zreszta nie wydaje mi sie zeby spamassasin byl az tak omylny co do oceniania co
jest spamem, ma tak duzo kryterii ...
na stronie spamassassina mozna sobie jeszcze doczytac o jakis dodatkowych
programach ktoremozna puszczac w parze ze spamassassinem, wzmacniaja wtedy jego
sile filtrowania, osobiscie nie instalowalem.

spamassassin chyba jest najszybszym dostepnym narzedziem tego typu !