archiwum listy

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Czw, 12 Cze 2003, 09:33:19 CEST

On Thu, Jun 12, 2003 at 12:57:25AM +0200, Bartłomiej Ogryczak wrote:

> To jak to jest z tą praktyką? Np. oficjalne archiwum
> (http://lists.pld-linux.org/) nie wyświetla adresu e-mail.

You win.

> Gdzie jest ten badziew, który wyświetla?

Zasugerowałem się hypermailem (przynajmniej jego defaultowym konfigiem).
BTW: to nie moje "lenistwo", więc nie wymyślam "wymówek". Udostępniasz
publicznie swój adres i nic na to nie poradzisz.

--
-- .- Bartek Jakubski --------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --