Problemy z Javą

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Czw, 12 Cze 2003, 09:39:43 CEST

Michal Kochanowicz wrote:

> To wina fontów, choć nie wiem o co dokładnie chodzi. Use the załącznik,
> Luke.

    Dzięki, ale do tego wczoraj wieczorem sam doszedłem ... skopiowanie
tego pliku do ~/.java pomaga, ale tylko w przypadku, gdy program
korzysta z javy zainstalowanej w systemie ... W przypadku, gdy program
ma własną Javę, to to nie działa ... Czasami da się wymusić, żeby
program korzystał z Javy 'systemowe', ale czasami nie jest to możliwe.
Co ciekawe na RH chodzi wszystko ok, więc jest to bląd w PLD ... Ogolnie
z fontami w PLD są jakieś dziwy ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski