wmaker

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Czw, 12 Cze 2003, 13:00:19 CEST

Cześć,
	Po aktualizaji WindowMaker do tego z dc, przy otwieraniu menu prawym
przyciskiem myszy zaczłęy mi wyskakiwać na konsoli komunikaty tego rodzaju:
/usr/bin/wmaker błąd: #wmdatadir#/Themes nie ma takiego pliki ani katalogu

Zrobiłem aktualizację wpisów #wmdatadir# w pliku
~/GNUstep/Defaults/WMRootMenu do /usr/share/WindowMaker, ale to chyba
nie powinno być robione ręcznie.

	Z kolei po aktualizaji gtk do gtk+-1.2.10-9 i gtk+2-2.2.2-1 na konsolę
zaczęły mi się wysypywać komunikaty (po uruchomieniu X):
Gtk-Warning **: Unable to locate module in module_path: "libxfce.so"

przy czym wcale nie pomaga zainstalowanie paczki z nest gtk-theme-xfce,
gdzie ten plik jest. Czy może ktoś wie gdzie jest ustawiana ta ścieżka
"module_path" albo jak sprawdzić który program tak rozpaczliwie
potrzebuje tej biblioteki?

Z góry dziękuję,
Tomek Grzejszczyk