dc + cups

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Pią, 13 Cze 2003, 14:27:02 CEST

Cześć,
	Po aktualizacji do DC pojawił mi się problem z drukowaniem. Przy próbie
drukowania w logach cups dostaję taką wiadomość:

E [13/Jun/2003:14:19:35 +0200] Unable to convert file 0 to printable
format for job 186!
I [13/Jun/2003:14:19:35 +0200] Hint: Do you have ESP Ghostscript installed?

A jeśli drukowanie było z Mozzilli to na konsoli sypie się masa
komunikatów: NO FONT WAS FOUND.

Zrobiłem sobie aktualizację wszystkich pakietów, które mogły mieć wpływ
na działanie cupsa (no i które przyszły mi do głowy), ale widocznie coś
pominąłem. Obecnie mam taki zestaw:
[root w grzejhost root]# rpm -qa | grep cups
cups-1.1.18-2.1
cups-filter-foomatic-3.0.0-0.1
cups-image-lib-1.1.18-2.1
cups-devel-1.1.18-2.1
cups-lib-1.1.18-2.1
cups-clients-1.1.18-2.1
cups-filter-pstoraster-7.05.6-1
gimp-print-cups-4.2.5-1.1
[root w grzejhost root]# rpm -qa | grep foo
cups-filter-foomatic-3.0.0-0.1
foomatic-db-20030507-1
foomatic-db-hpijs-1.3.1.4-0.1
foomatic-filters-3.0.0-0.1
foomatic-filters-gswrapper-3.0.0-0.1
foomatic-db-engine-3.0.0-0.1
[root w grzejhost root]# rpm -qa | grep ghost
ghostscript-fonts-other-6.0-2
ghostscript-fonts-std-6.0-9
ghostscript-7.05.6-1
ghostscript-ijs-devel-7.05.6-1
ghostscript-ijs-static-7.05.6-1

Czy ktoś z działającym cups z DC mógłby mi podesłać swój zestaw? Będę
wdzięczny za wszelką pomoc.

Tomek Grzejszczyk