dc + cups

jsobczak@op.pl jsobczak w op.pl
Sob, 14 Cze 2003, 09:31:41 CEST

Użytkownik Paweł Gołaszewski napisał:>On Fri, 13 Jun 2003, Adam Gorzkiewicz wrote:>> > A co to jest DC? Nie istnieje nic takiego. Jest Ra, Nest oraz przyszłe>> > Ra... Nie ma nic innego w PLD.>> >>> > Jeżeli możesz to zgłaszaj takie błędy osobom, które utrzymują te>> ^^>> > pseudo-PLD...>> ^^^^^^^^^^>> Oj Paweł - dlaczego piszesz w ten sposób??[1]>>Bo mnie wkurzają teksty typu "zainstalowałem sobie DC i coś mi nie >działa...
Jeśli Cię takie rzeczy wkurzają to Ci serdecznie współczuję. Życzę również więcej radości z efektów cudzej pracy.
>Przez takie twory jak DC wypuszczenie używalnej wersji Ac odsuwa się w czasie...>pozdr. Paweł Gołaszewski Pozdrawiam
Jacek