UPS

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 16 Cze 2003, 09:56:09 CEST

On Sun, Jun 15, 2003 at 11:50:47PM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia nie 15. czerwiec 2003 20:56, Bartosz Taudul napisał:
> [...]
> >
> To wszystko się zgadza. Ale UPS po zaniku zasilania, jeśli zanik jest na
> tyle długi, że wyczerpie baterie w dużym stopniu, nie odpali komputera. Ba,
> obawiam się, że żaden tani UPS nie da napięcia na wyjście po powrocie
> zasilania tak sam z siebie, jeśli wcześniej się wyłączy lub dostanie sygnał
> do wyłączenia. A pragnął bym dodać, że nawet po suspend-to-ram, na
> normalnym kompie (nie laptopie) zasilacz zżera i tak wystarczająco dużo
> [...]

Nie wiem czy Ares 700 Fideltronika mieści się w zakresie tanich UPSów
(555zł), ale ten model posiada przełącznik mający za zadanie "dać prąd
po jego pojawieniu się". Faktem jest, że na razie nie miałem okazji tego
sprawdzić, ba, nawet mam ustawione, żeby jednak tego nie robił, ale
opcja jest i może kiedyś z niej skorzystam. Na razie jeden serwer
trzymał mi 32 minuty, po czym wrócił prąd, także nie mogę narzekać ;)

--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.