syslog-ng

Jakub (mick3y) Mikusek pld-users w aurora.vege.pl
Pon, 16 Cze 2003, 22:05:19 CEST

Andrzej Szombierski naskrobał(a):

>no to mamy przynajmniej workaround :)

strace -o /dev/null -p <pid>
ROTFL ;-] Jeden z lepszych workaroundów jakie widziałem.
orzech - pobaw się w ukrywanie procesów przed syslogiem, może się
nabierze i się wyburaczy? ;-)

Pozdrawiam,
mick3y