mks + mksd + amavisd ?

SoBoL sobol w gadka.pl
Wto, 17 Cze 2003, 15:37:58 CEST

Po pierwsze to ci proponuje wywalic wszystkie wpisy o innych antyvirach..
pld'kowy amavis skompilowany jest do obslugi chyba wszystkich antyvirow
i tu sie pojawial mi problem ze amavis pomimo wpisu w confie nie wiedzial
jakiej funkcji  w skrypcie uzywac

u mnie zainstalowane mam jesli chodzi o amavisa:
amavisd-20020300-2
amavisd-postfix-20020300-2

mksa mam ze strony mks'a tam chyba byly zrodla lub juz skompilowane binarki
do wrzucenia....

hmm to chyba wszystko co pamietam...
w kazdym razie jak chcesz to opisalem sobie ten zabieg :
http://www.gadka.pl/mks/

nie obiecuje aby bylo to napisane w sposob mily dla oka...

Pozdrawiam
SoBoL