mks + mksd + amavisd ?

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Wto, 17 Cze 2003, 22:54:57 CEST

Dnia wto 17. czerwca 2003 22:41, SoBoL napisał:

> [...]
> wirusa. Bez problemow..
> mksa mam najnowszego w kadym razie sprawdzalem z tym co jest na serwerze
> mks'a.
> jesli chodzi o amavisa to nie sprawdzalem czy jest cos nowszego gdziesz
> indziej niz to co mozna siciagnac
> poldkiem z servera pld tak wiec mam:
> [root w gadka] ~# rpm -qa |grep amav
> amavisd-20020300-2
> amavis-11-3
> amavisd-postfix-20020300-2
> amavis-ng-0.1.4.1.orig-0
>
> a pytanie mam takie:
> Czy sam demon mksa dziala Ci ne pewno bez problemow?
Bez najmniejszych.

> nie wysypuje sie gdy go odpalisz z palca?
mkschk działa bez zarzutu :)

> podeslij mi cos z logow na priva tam amavis ladnie krzyczy co sie dzieje...
Opalam to na najnowszym mksie w PLD-owskim rpm-ie :) (HINT: builder -bb
mks.spec oraz biulder -bb mksd.spec) oraz _NOWYM_ amavis - amavisd-new
(amavisd-new.spec). Chodzi o to, że skanowanie mkschck zamiast mks32 +
amavisd-new _znacznie_ mniej obciążają cały system. Więc jest o co walczyć :)
Całą sprawę + wycinki z logów poruszyłem już na pld-devel-pl, i wygląda na
to, że błąd jest w amavisd-new, jest już paczyk w cvs-ie, jutro go sprawdzę
;).
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org