mks + mksd + amavisd ?

Quickest quickest w needforspeed.pl
Śro, 18 Cze 2003, 00:28:59 CEST

On Tue, 17 Jun 2003 22:54:57 +0200
Jacek Rzęsista <jasio w myslenice.pl.eu.org> wrote:

> Opalam to na najnowszym mksie w PLD-owskim rpm-ie :) (HINT: builder
> -bb mks.spec oraz biulder -bb mksd.spec) oraz _NOWYM_ amavis -
> amavisd-new (amavisd-new.spec). Chodzi o to, że skanowanie mkschck
> zamiast mks32 + amavisd-new _znacznie_ mniej obciążają cały system.
> Więc jest o co walczyć :) Całą sprawę + wycinki z logów poruszyłem już
> na pld-devel-pl, i wygląda na to, że błąd jest w amavisd-new, jest już
> paczyk w cvs-ie, jutro go sprawdzę ;).
> --

Jak da się Tobie zrobić, to napisz co i jak, zrobiłeś...

Druga sprawa, dlaczego mi się wysypuje mkschk, przecież również mam
najnowszego mksa ?

[root w danger root]# /etc/rc.d/init.d/mksd status
mksd (pid 5605) jest uruchomiony...
[root w danger root]# mkschk eicar.com
ERR 064 /home/users/quickest/eicar.com
[root w danger root]#