Re: Testowanie spojnosci wpisów binda w pld.

Wojciech Potaczek wojciech w potaczek.pl
Śro, 18 Cze 2003, 09:21:53 CEST

> Służy do tego programik nslint [1]
> Niestety jako że w PLD named chodzi w chrootcie programik nie znajduje się
> plików stref.
> Rozwiązanie z chroot [2] tez nie dziala (bo nslint nie jest dostepny w
> chrootcie).
> Jak taką operacje należy robić prawidłowo ?

Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :-)
"ln -s /var/lib/named/M /M" przynajmniej na czas używania nslinta.
Wiem, wiem, to jest wstrętne i do tego niezgodne z FHS ;-)
ale działa.
Ja także jednak chętnie poznam elegancki sposób rozwiązania
tego problemu.

Pozdrawiam,

--
Wojtek Potaczek